FAQ


 Co jest wliczone w cenę wynajmu atrakcji?

W cenę danej atrakcji wliczone jest:

  • wynajem do 8 godzin,
  • nasza logistyka i transport na terenie woj. łódzkiego,
  • rozłożenie i złożenie atrakcji,
  • koszt obsługi urządzeń,
  • niezbędne atesty,
  • ubezpieczenie OC.

Czy zabawa na naszych atrakcjach jest bezpieczna?

ZDECYDOWANIE TAK

Dokładamy wszelkich starań aby zabawa na naszych atrakcjach była dla Ciebie i Twoich gości jak najbardziej bezpieczna. Przykładamy uwagę do należytego rozłożenia i zabezpieczenia dmuchańców odpowiednimi kotwami do podłoża. Nasza obsługa cały czas nadzoruje zabawę na danej atrakcji – nigdy nie zostawimy urządzenia bez naszego personelu. Każda nasza atrakcja, która tego wymaga, posiada aktualny atest Stowarzyszenia Rzeczoznawców Technicznych Urządzeń Rozrywkowych. Wszystkie atrakcje co roku ogląda odpowiedni rzeczoznawca i dopuszcza do najmu w danym sezonie. Przy wynajmie macie prawo wymagać od wynajmującego okazania aktualnego atestu – często zdarza się, że inni w ramach oszczędności lub nieprzydatności urządzeń, atestów nie robią. W przypadku braku tego zaświadczenia, żadna ubezpieczalnia nie przyzna nam odszkodowania.

Jestem agencją eventową i chcę wynająć od Was atrakcje.

Dla agencji eventowych proponujemy atrakcyjne rabaty na wynajem atrakcji. Do tego, jeśli agencja ma takie życzenie, przyjeżdżamy samochodami bez brandingu, zaś nasi pracownicy zakładają koszulki agencji.

Top